2023. godina bila je posvećena ženskom zdravlju, tako je u sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena koji su vrijedni više od 90.000 eura kako bi doprinio promicanju, razvoju i unapređenju zdravstveno-socijalnih aspekata zdravlja žena svih dobnih skupina.
11. rujna 2023. održala se dm-ova prva konferencija o ženskom zdravlju „Odvoji dan za sebe“ koja je okupila vrhunske stručnjake iz različitih područja kako bi odgovorili na najvažnija pitanja o brojnim aspektima ženskog zdravlja, a sudionice osnažili te potaknuli na bolju brigu o vlastitom zdravlju.
2022. godinu obilježila je tema održivosti gdje je kroz natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje pristiglo gotovo 300 prijava u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji. Među prijavljenima dm je za realizaciju odabrao 17 projekata koji su se istaknuli kvalitetom i originalnošću te koji će u najvećoj mjeri doprinijeti zaštiti okoliša i prirode, a realizacija je podržana s više od 800.000 kuna.
Povodom 25. rođendana u 2021. dm je pokrenuo natječaj {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak u kojem su odabrana 32 projekta za pomoć potresom pogođenim područjima, a u čiju se realizaciju uložilo više od četiri milijuna kuna.
2016. godine dm je proslavio jubilarnih 20 godina i tim povodom pokrenuo je inicijativu Jer sve smo to MI. Između 2.004 prijavljena društveno korisna projekta, dm je odabrao njih 40 diljem Hrvatske, podržavši ih s ukupno 1,5 milijuna kuna.
Povodom 15. rođendana u 2011. zajedno sa svojim kupcima ekološki smo zbrinuli 10 tona plastičnih vrećica radeći za dobrobit prirode. 100.000 pamučnih torbi, izrađenih u pogonima URIHO-a zamijenili smo za 1.500.000 kom. starih plastičnih vrećica koje smo ekološki zbrinuli, a ujedno smo u ponudu uvrstili vrećice izrađene od recikliranih materijala.
Slavljeničku 10. godinu obilježili smo inicijativom pod sloganom Za zdraviji život. U 106 dana podijelili smo 25.000 l vode, tonu meda, zamijenili 30.000 rabljenih četkica za zube novima, gibali se, vagali i družili u dm Zdravogradu s više od 50.000 posjetitelja.
Povodom obilježavanja Europske godine volontiranja dm je poklonio 15.000 radnih sati svojih djelatnika u humanitarne svrhe, odnosno svim je djelatnicima omogućio jedan slobodan dan kako bi taj dan proveli volontirajući u odabranom projektu.
Inicijativom Ja volim životinje omogućili smo kupcima da za kupnju bilo kojih pet proizvoda za kućne ljubimce sudjeluju u humanitarnom projektu s ciljem ostvarivanja donacije za rad utočišta za napuštene životinje Ianua.
Tradiciju društveno-odgovornog poslovanja nastavljamo i dalje pozivajući svoje djelatnike, kupce, partnere da lokalnim sredinama zajednički učinimo svijet boljim mjestom za sve.
Sve za nju
O potrebitosti projekata edukacije žena u svrhu prevencije nastanka bolesti u Hrvatskoj govori činjenica da svake godine od raka vrata maternice ili dojke obolijeva i umire velik broj žena. Obolijevanje od raka možemo sami značajno smanjiti, reducirajući neke od najvećih i najčešćih rizičnih čimbenika kao što su pretjerana tjelesna težina, prehrambene navike, tjelesna neaktivnost, pretjerana konzumacija alkohola, hormonska nadomjesna terapija, stres, pušenje...
S ciljem edukacije i senzibiliziranja javnosti dm se prvi put uključio u inicijativu „Prekrižimo rak vrata maternice“ 2008. godine na način da se u svim dm prodavaonicama potpisivala peticija potpore organiziranim ginekološkim pregledima u borbi protiv raka vrata maternice. U samo jednom danu prikupljeno je 28.122 potpisa te se Hrvatska tako našla na prvom mjestu između 44 europske države u kojima istu peticiju provodi Europska udruga za borbu protiv raka vrata maternice uz podršku Međunarodne unije protiv raka. U Avenue Mallu 19.1.2008. održan je centralni događaj u kojem su sudjelovale mnoge poznate osobe, gradonačelnik grada Zagreba te potpredsjednica Vlade.
Potaknuti velikim uspjehom akcije od 7. listopada do 7. studenog 2008. drugi put zaredom pokrećemo zdravstveno-humanitarnu kampanju „Prekrižimo rak vrata maternice i dojke“ kako bismo s partnerima kampanje, Udrugom oboljelih od raka dojke „Sve za nju“ i kompanijom GlaxoSmithKline te zaštitnim licem kampanje, mladom pjevačicom Lanom Jurčević, pridonijeli edukaciji o važnosti prevencije te sudjelovali u osnivanju, oboljelim ženama vrlo potrebnog, Centra za psihološku pomoć.
Glas o uspješnosti kampanje daleko se čuo pa smo u siječnju 2010. u Bruxellesu preuzeli prestižnu nagradu Europskog parlamenta „Pearl of Wisdom Cervical Cancer Award“ koja nam je dodijeljena za najučinkovitiju europsku kampanju za promicanje raka vrata maternice u 2008./2009. Ova nagrada je zahvala svima koji su izdvajali po kunu za prigodne vrećice i kupovali karte za Humanitarni koncert Lane Jurčević te tijekom koncerta zvali na humanitarni broj telefona i stvorili donaciju vrijednu 1.150.000,00 kuna za osnivanje Centra za psihološku pomoć ženama oboljelih od raka.
Kampanja je nastavljena i u listopadu 2010. povodom mjeseca borbe protiv raka dojke kada smo ekskluzivno u dm prodavaonicama po promotivnoj cijeni prodavali CD „Sve za nju“ u izvedbi Petra Graše, Nene Belana i Massima Savića autora Arsena Dedića. Suradnja s velikanima glazbene scene nastavak je humanitarne kampanje u sklopu koje su održane brojne zabavno-edukativne radionice kako bi se predstavio početak rada Centra za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka.
Prodajom CD-a prikupili smo 184.487,64 kuna čiji smo prihod donirali Udruzi žena oboljelih od raka dojke „Sve za nju“. Cilj nam je bio omogućiti nesmetan daljnji rad Centra koji pomaže svim hrabrim ženama koje se bore s ovom opakom bolešću.
Od 12. veljače do 31. ožujka 2013., omogućili smo svim našim kupcima da kupnjom albuma „Učini sve za nju“ ponovno podrže rad Udruge. Naslovnu pjesmu albuma napisala je jedna od osnivačica i prva predsjednica Udruge, Vesna Andrijević Matovac, a u duetu je izvode Massimo i Ivana Husar. Cjelokupan prihod od prodaje CD-a u iznosu 28.812,96 kuna namijenjen je daljnjem financiranju rada centara za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka u Zagrebu i Osijeku, koji djeluju u sklopu Udruge.
Prikupljanje sredstva za plemeniti rad udruge „SVE za NJU“ nastavljeno je i sljedeće godine, u razdoblju od 1. studenog 2014. do 30. travnja 2015. kada se isključivo u dm prodavaonicama mogao kupiti posebni CD pod imenom "Meni trebaš ti" grupe The Frajle, objavljen uz pomoć Podravke i Melema. Kupnjom CD-a svaki kupac osobno je donirao 20 kn za pomoć radu udruge "SVE za NJU", a ukupno je donirano 88.260,00 kuna.