Često postavljana pitanja

 

Gdje mogu pronaći zanimljive informacije o dm-ovim sponzorstvima?

Zanimljive opće informacije o sponzorstvima i društveno odgovornom djelovanju, kriterijima odabira kao i obrazac za prijavu sponzorstava nalaze se na online-platformi: www.jednizadrugezajedno.hr.
 
 

Tko može zatražiti sponzorstvo?

Zaprimamo upite za sponzorstva od:
 
  • registriranih nevladinih udruga
  • ustanova: centara, škola, domova, društava, bolnica, skloništa
  • jedinica lokalne i područne samouprave (gradova, općina, županija)
 

Koju vrstu sponzorstva mogu zatražiti?

dm realizira sponzorstva u vidu:
 
  • promocije proizvoda (kozmetičkih i higijenskih potrepština kao i druge robe iz dm-ovog asortimana)
  • organizacijske i financijske podrške različitih evenata, projekata, kampanja i sl. inicijativa društveno odgovornog karaktera iz područja sporta, kulture, znanosti, ekologije ili socijalnog angažmana.
 
Na www.jednizadrugezajedno.hr objavljivat ćemo sve aktualne informacije, termine, fotografije i izvještaje o svim aktivnostima ili događanjima u fazi realizacije sponzorstava.
 

Kada mogu očekivati odgovor na moj upit za sponzorstvo?

Nakon što pošaljete popunjeni upitni obrazac, dobit ćete potvrdu o zaprimanju. U roku od 3 – 4 tjedna obavijestit ćemo Vas ako je Vaš upit ušao u uži krug za realizaciju.
 
 

Koja sponzorstva unutar društveno odgovornog djelovanja dm razmatra?

dm razmatra sponzorstva od općeg društvenog značaja, socijalnog ili zdravstvenog značaja primjerice: prevencija bolesti i briga o zdravlju, briga o okolišu, boravak u prirodi i održivost, poticaj na bavljenje sportom i podrška u postojećim aktivacijama, poticanje pozitivnih promjena u društvu u najrazličitijem smislu. Dopuštene su prijave projekata usmjerenih k brizi i pomoći napuštenim životinjama.
 
 

Prema kojim kriterijima se odobrava sponzorstvo?

Zaprimljena sponzorstva razmatra tim dm djelatnika prema sljedećim kriterijima:
 
  • adekvatno ispunjen upitni obrazac te raspoloživa potreba popratna dokumentacija
  • omjer financijske vrijednosti i učinkovitosti sponzorirane aktivnosti
  • procjena korisnosti za lokalnu i/ili širu društvenu zajednicu
  • utjecaj sponzorstva na podizanje svijesti javnosti o potrebi društvenog angažmana u tematskom području
 
Na temelju navedenih kriterija odabrat će se sponzorstva kojima će dm osigurati onaj vid podrške koji je u skladu s potrebama za njihovu realizaciju

 
Top